Blog

Începem articolul de astăzi cu o întrebare: care sunt criteriile de care ții cont atunci când trebuie să închei o poliță RCA? Până să dai tu răspunsul, luăm în discuție cazul general: dacă trebuie să plătesc pentru alții, atunci aleg oferta cea mai avantajoasă, deci prețul cel mai mic. Pentru că, în caz de ceva, asigurarea mea îl va despăgubi pe cel pe care l-am prejudiciat. Nu mă implică direct, sunt acoperit, eu am plătit, să se descurce… Dar ce fac atunci când ajung să fiu eu în situația de a mă descurca?

Există opțiunea decontării directe. Este vorba despre o clauză pe care o poți cumpăra odată cu polița RCA, numai dacă vrei. Adică, în caz de accident, dacă sunt păgubit, nu-mi repar mașina pe asigurarea făcută de celălalt șofer, ci pe polița mea. Iar [...]

Auzim adesea despre această echipare pe care o au tot mai multe mașini, dar puțini știu cu adevărat care este rolul ei și cum le poate face viața mai ușoară. Este o opțiune care-ți asigură comoditatea la drum lung. Datorită Cruise Control-ului, poți programa mașina să aibă o viteză constantă, fără ca tu să mai apeși pedala de accelerație. Sistemul este proiectat să funcționeze atunci când acul de la bord îți indică o viteză mai mare de 30 de km/h. Poate fi folosit mai ales pe autostrăzi sau drumuri expres, unde nu sunt intersecții și curbe periculoase, dar și în marile aglomerații urbane, când pierzi minute bune în trafic.

Cum îl folosești?

Accelerezi până când ajungi la viteza de deplasare pe care vrei să o impui, apoi activezi funcția. Butonul se află, [...]

Voiam să începem articolul cu din păcate, nu toate drumurile țării… Dar mai bine spunem așa: se întâmplă uneori să mergem și pe drumuri care nu au deasupra asfalt, iar pe lângă pietre și praf, să fie cuie, șuruburi, cioburi, potcoave sau alte elemente deloc prietenoase cu anvelopele mașinii. Multe modele nu mai pleacă din fabrică și cu roată de rezervă. În schimb, găsești în portbagaj un kit anti-pană, pe care-l poți folosi ca să nu rămâi cu mașina în drum, așteptând un ajutor. Și care ocupă, oricum, mult mai puțin spațiu în portbagaj.

Din ce este compus?

Kit-ul conține o soluție anti-pană pentru anvelope fără cameră și un compresor electric. Cel din urmă se alimentează de la priza de 12 Volți a mașinii. Bineînțeles, kit-ul conține și instrucțiuni de utilizare. Principalul său avantaj [...]

De când a apărut Noul Sportage la noi în showroom, numărul clienților care ne trec pragul este în creștere. La fel și programările la test drive. Iar bucuria este cu atât mai mare, cu cât reacțiile sunt dintre cele mai diverse:

Culoarea asta chiar îți ia ochii! (Blue Flame)

Nu-mi vine să cred, și portbagaju-i mare!

Ce culoare ieftină! 89€ cu tot, cu TVA?

A patra generație Sportage nu s-a reinventat complet, dar versiunea este mult îmbunătățită: pe lângă design-ul impunător și sofisticat, noul SUV este disponibil cu numeroase tehnologii care îi dublează numele și caracterul sportiv. Nu degeaba un sfert din vânzările Kia pe continentul european au fost asigurate de Sportage.

Ce poate face în locul tău?

Puțini sunt aceia care abia așteaptă să meargă într-un service auto. Cei mai mulți ajung acolo doar când mașina nu mai poate merge pe roțile ei sau dacă s-a întâmplat ceva grav care împiedică viitoare deplasări. Un lucru e clar: cu mașina ajungi în service din două motive. Ori ca s-o întreții, pentru revizie. Ori pentru a o repara, ca să te poți baza din nou pe ea.

Service-ul Autonet este înregistrat, acreditat și omologat de Registrul Auto Român. Avem în spate cel puțin 20 de ani de experiență, în care ne-am remarcat prin seriozitate și transparență, iar mecanicii noștri sunt profesioniști cu multă răbdare.

SALA DE AȘTEPTARE

Când zici așteptare, primul gând care îți vine în minte este legat de răbdare. Bine, ca să fim corecți, de lipsa ei. Pentru că nu ne dorim [...]

La sfârșitul unui test drive în timpul căruia părea mulțumit, clientul a coborât din mașină, a făcut un ocol și mi-a spus: Mda, nu prea-mi place mașina astaAtunci nu v-o vând! Cum așa? Păi nu vreau să vă vând o mașină care nu vă place… De fapt, nu-i plăcea sigla. Nu caroseria, dotările și comportamentul în trafic. Pentru că era setat pe mașini produse de nemți… Dar s-a convins că nevoia plus posibilitatea egalează oferta noastră. Iar de-a lungul anilor, a mai cumpărat două mașini de la noi.

Este doar una dintre poveștile lui Eduardt Neagu, consilier de vânzări Kia. Face parte din echipa Autonet de douăzeci de ani, perioadă în care a vândut sute de mașini. Iar faptul că a rămas aici timp de două decenii spune multe…  În [...]

Noul CEED a fost construit să răspundă nevoilor tale, iar pe primul loc stă siguranța. Pe lângă cele șase airbag-uri din dotarea standard, mai multe sisteme devin active odată cu pornirea mașinii, astfel încât orice călătorie să devină o bucurie.

Nu-ți place să ieși cu spatele dintr-o parcare aflată într-o zonă aglomerată? Scapi de stresul ăsta: Noul CEED te avertizează când vin din lateral mașini cu care ai putea intra în coliziune. Sistemul Rear Cross Collision Warning îți dublează asigurarea și te ferește de claxoane, șoferi nervoși și chiar de incidente. De asemenea, Noul CEED te ajută să eviți incidentele din trafic, prin detectarea mașinilor din față- Sistemul Forward Collision Avoidance Assist (FCA), disponibil [...]

Unul dintre cele mai urâte sentimente pe care-l poate simți un om este acela de a-i fi înșelate așteptările. Dezamăgirea crește și mai mult, atunci când cineva ți-a garantat ceva, iar acel lucru se dovedește a fi complet fals. Sunt puțini șoferi pe lumea asta care să se fi lăudat cu un consum mediu al mașinii mai mic decât cel declarat de producător…Mulți se întreabă de ce nu sunt realiste aceste cifre? Iar producătorii sunt priviți adesea ca fiind niște mari trișori. De ce se mai publică estimările, se fac doar ca să fie făcute? Bineînțeles că nu, ar fi probabil ilegal…

Calculele din laborator nu reflectă realitatea de pe șosea

Principala explicație este că rezultatele nu apar după teste făcute în trafic. Ele sunt stabilite în baza unor teste în laborator. Acolo, mașina [...]

Sistemul de propulsie mild-hybrid de 48V este prima tehnologie care va fi lansată ca parte a strategiei extinse de electrificare a sistemelor de propulsie Kia. Introducerea lui propulsează Kia ca primul producător care va oferi consumatorilor tehnologia hibridă, plug-in-hybrid, cu baterii electrice și mild-hybrid 48V în gama modelelor sale. În total, vor fi lansate 16 modele cu sisteme de rulare noi până în 2025: cinci hibride noi, cinci modele plug-in-hybrid, cinci vehicule cu baterii electrice și, în 2020, un nou vehicul cu celule electrice. Tehnologia EcoDynamics+ a sistemului de propulsie mild-hybrid diesel ajută accelerația utilizând un motor electric de 48V. Este vorba despre o tehnologie compactă și accesibilă, care poate fi integrată în arhitectura existentă. Aceasta oferă putere electrică și solicită motorul mai puțin în timpul accelerației. De asemenea, ajută la recuperarea energiei în timpul decelerării [...]

Proiectat în Germania și construit în Slovacia, Kia Ceed a adus o nouă abordare în segmentul C, încă de la introducerea sa, în anul 2006. Designul contemporan, corect și atent lucrat, funcționalitatea de înaltă clasă și o fiabilitate girată de garanția de 7 ani sau 150.000 km. au fost elementele care au transformat-o rapid într-o mașină foarte populară și îndrăgită imediat de cei care au condus-o.

Back to top