Noutăți

Creșterea popularității mărcii Kia, pe care am resimțit-o din plin în ultimii ani, ne bucură, dar ne și obligă deopotrivă. De aceea, la începutul lunii noiembrie, ne-am relocat activitatea de service într-un spațiu nou-nouț, mai mare, mai primitor și care corespunde celor mai înalte standarde impuse de constructorul coreean.
Am crezut întotdeauna în valorile brandului Kia și în nivelul ridicat de calitate și performanță al autoturismelor pe care le comercializăm, iar lansarea Kia Stinger ne-a alimentat cu interes și bucurie dorința de a-l conduce cât mai repede posibil. Am profitat, așadar, de prima ocazie ivită și am dat curs invitației Kia de a testa noul model în cadrul evenimentului dedicat dealerilor: Kia Stinger Driving Experience, ce s-a desfășurat la Mallorca, în Spania. Am vrut să ne reconfirmăm ceea ce știam deja atunci când am acordat întreaga noastră încredere acestui brand, ce se regăsește într-un moment ascendent binemeritat, și să ne asigurăm de absoluta valabilitate a afirmației că brandul Kia are un potențial enorm, care devine din ce în ce mai evident.
Într-un univers auto din ce în ce mai ofertant și mai atrăgător, în care majoritatea producătorilor de autovehicule se străduiesc să ofere clienților tot ce au mai bun din punct de vedere al dotărilor mașinilor pe care le produc, și în care fiecare își manifestă unicitatea cu ajutorul creativității propriilor designeri aleși pe sprânceană, avem Kia – un brand cu o alură mereu proaspătă care pare că se străduiește cel mai intens și care lasă impresia clară că oferă mai mult decât cere în schimb.

Kia, brandul auto cu cea mai lungă tradiție din Coreea de Sud, are o istorie inedită și presărată cu evenimente dintre cele mai neobișnuite. Compania a fost fondată în decembrie 1944 sub denumirea inițială Kyungsung Precision Industry și a fost foarte apreciată ca și producător de tubulaturi din oțel și subansamble pentru biciclete. În 1951, Kia produce prima bicicletă coreeană – Samchully.

    Back to top