Kia Asistență Rutieră

1.Depanare
În cazul imobilizării autoturismului la domiciliu sau în trafic, se vor furniza servicii de bază la locul imobilizării pentru situaţii uşor reparabile, dacă situaţia nu necesită cunoştinţe speciale (ex. baterie slabă, lipsă combustibil, pană de cauciuc etc.) si nu sunt restricţii legale (de garanţie sau geografice). Programul de asistenţă rutieră acoperă exclusiv serviciile de depanare nu şi materialele sau piesele folosite şi necesare repunerii în funcţiune a autoturismului respectiv.

2.Tractare
În cazul în care vehiculul nu poate fi mobilizat pe loc, acesta va fi transportat cu ajutorul unui vehicul de recuperare la cel mai apropiat service autorizat KIA.

3.Depozitare/Parcare
În cazul în care cel mai apropiat service autorizat KIA este în afara orelor de program (weekend, noapte s.a.) vehiculul va fi transportat într-un loc de parcare securizat urmând să fie transportat la cel mai apropiat service autorizat KIA în dimineaţa următoarei zile de lucru.
Taxele de parcare sunt acoperite pentru max. 3 zile calendaristice.

4.Masina de schimb*
În cazul în care vehiculul imobilizat nu poate fi reparat în aceeaşi zi, se va organiza o maşină de schimb de categorie similară, pentru o perioadă de max. 3 zile. Programul de asistenţă rutieră acoperă exclusiv rata chiriei zilnice şi cheltuielile pentru drop-off (predarea autovehiculului închiriat în altă localitate decât cea de origine) în valoare maximă de 500 EUR. Restul cheltuielilor (ex. combustibil, asigurări, garanţii etc.) reprezintă obligativitatea beneficiarului.

5.Hotel*
Se va organiza si acoperi cazarea beneficiarilor pentru max. 3 nopţi la un hotel de max. 3 stele în apropierea service-ului, dacă vehiculul nu poate fi reparat in aceeaşi zi şi se află la o distanţă mai mare de 50 km de domiciliul beneficiarului. Sunt acoperite exclusiv cheltuielile de cazare, exceptând oricare alte cheltuieli (ex. minibar, servicii suplimentare, stricăciuni etc.).

6.Continuarea calatoriei*
Se va organiza continuarea călătoriei beneficiarilor la domiciliu sau până la destinaţia iniţială pe cale feroviară, rutieră sau dacă durata călătoriei durează mai mult de 12 ore, pe cale aeriană, dacă vehiculul acoperit de Serviciul de asistenţă rutieră nu poate fi reparat în aceeaşi zi şi se află la o distanţă mai mare de 50 km de domiciliul beneficiarului.

7.Procurarea pieselor de schimb
În cazul în care vehiculul se defectează în afara ţării de rezidenţă a beneficiarului, iar piesele necesare funcţionării vehiculului nu sunt disponibile pe plan local, se oferă asistenţă în localizarea şi procurarea pieselor de schimb din străinătate (costurile de livrare sunt acoperite, dar nu şi costul piesei şi taxele vamale).

8.Transmitere mesaje urgente
Consultanţă tehnică privind vehiculul, precum şi informaţii privind localizarea dealerilor KIA vor fi furnizate la cerere. Mesajele urgente vor fi de asemenea transmise familiei, prietenilor sau colegilor de lucru, în caz de avariere, furt sau accident.

9.Monitorizarea reparatiilor
În cazul în care vehiculul avariat trebuie să fie reparat într-un service, se va monitoriza rapid, continuu şi corespunzător întregul proces desfăşurat în cadrul atelierului.

10.Monitorizarea livrarii pieselor
După stabilirea diagnosticului se va urmări derularea procesului de efectuare a reparaţiilor, inclusiv livrarea pieselor de schimb, beneficiarul fiind informat în legătură cu procesul de reparare şi cu eventualele întârzieri.

*Observatii:
1. Se poate alege doar unul din serviciile oferite la pct. 4,5,6.

2. Tarif achizitionare serviciu KAR:
– 350 lei (TVA inclus)/3 ani

Back to top