Kia continuă electrificarea cu sistemul de propulsie mild-hybrid de 48V
- 16.05.2018
- Kia Motors
- Posted by Autonet Kia
- Leave your thoughts
Sistemul de propulsie mild-hybrid de 48V este prima tehnologie care va fi lansată ca parte a strategiei extinse de electrificare a sistemelor de propulsie Kia. Introducerea lui propulsează Kia ca primul producător care va oferi consumatorilor tehnologia hibridă, plug-in-hybrid, cu baterii electrice și mild-hybrid 48V în gama modelelor sale. În total, vor fi lansate 16 modele cu sisteme de rulare noi până în 2025: cinci hibride noi, cinci modele plug-in-hybrid, cinci vehicule cu baterii electrice și, în 2020, un nou vehicul cu celule electrice.
Tehnologia EcoDynamics+ a sistemului de propulsie mild-hybrid diesel ajută accelerația utilizând un motor electric de 48V. Este vorba despre o tehnologie compactă și accesibilă, care poate fi integrată în arhitectura existentă. Aceasta oferă putere electrică și solicită motorul mai puțin în timpul accelerației. De asemenea, ajută la recuperarea energiei în timpul decelerării și frânării, iar sistemul include o nouă funcționalitate Start & Stop.
Combinată cu transmisia manuală, noua tehnologie reduce emisiile CO2 cu până la 4%, conform WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) și până la 7%, potrivit NEDC (New European Driving Cycle).
Primul model Kia pentru care va fi disponibilă tehnologia EcoDynamics+ este Sportage, iar această variantă va fi disponibilă în a doua jumătate a anului 2018. A treia generație Ceed va fi cel de-al doilea dintre modelele Kia care va oferi noul sistem de propulsie, dar de anul viitor. Ulterior, vor fi vizate și alte modele. Va fi lansat inclusiv un sistem de propulsie mild-hybrid pe benzină.
Sistemul mild-hybrid Kia este proiectat să se potrivească perfect în viața consumatorilor, fără a fi nevoie de reîncărcare și oferind un raport cost-performanță convingător în comparație cu motoarele hibride complete.
Cum funcționează sistemul EcoDynamics+ ?
-
oferă eficiență sporită motoarelor cu combustie internă, utilizând puterea electrică livrată și apoi recuperată;
-
în modul ‘motor’, bateria este descărcată în timpul accelerației, asigurând motorului un cuplu suplimentar pentru o ușoară creștere a performanței în cazul unei accelerări mai rapide sau pentru a reduce sarcina motorului în timpul unei accelerări normale;
-
în timpul decelerării, la coborârea unei pante sau într-o intersecție, generatorul de pornire (MHSG) comută în modul ‘generator’, recuperând energia produsă de arborele cotit pentru a reîncărca bateria.